Proktologie - onemocnění
konečníku

O co jde?

Hemoroidy jsou nepříjemným onemocněním, které trápí čím dál více lidí. Jejich příčinami jsou nejčastěji dlouhé sezení, stres a špatné stravovací návyky. My si s nimi ale umíme poradit, stejně jako s dalšími onemocněními konečníku a trávicího traktu.

• Léčba hemoroidů metodou Barronovy ligace
  • Pomůžeme i s dalšími onemocněními konečníku a trávicího traktu
  • Jsme plně vybavení na veškeré typy zákroků
  • Objednejte se telefonicky v ordinační době, doporučení nepotřebujete

Nejčastější dotazy

Jaké potíže s konečníkem mohu na chirurgii řešit?

Krvácení při stolici, hemoroidy (hemeroidy), trhliny, záněty, abscesy, píštěle.

Je potřeba se k vyšetření objednat?

Prvotní vyšetření provádíme v dopoledních hodinách v rámci akutní chirurgické ambulance. Preferenčně se snažíme vyšetření směřovat na pondělky, úterky a čtvrtky. V případě, že je třeba problém řešit formou zákroků, tak ty směřujeme poté na objednání do odpoledních hodin.

Co k vyšetření potřebuji?

K vyšetření je potřeba umělohmotný anoskop – přístroj k vyšetření konečníku. Anoskop je možné zakoupit u nás na ambulanci. Po vyšetření je přístroj vyčištěn a vydesinfikován, odnášíte si jej domů a přinesete v případě další kontroly.

Je zapotřebí vyčištění střev a konečníku před vyšetřením?

V případě, že provádíme vyšetření konečníku anoskopem, tak není potřeba žádné vyprázdnění. Pokud je potřeba provést rektoskopii (vyšetření cca 20cm střeva k vyloučení potíží ve vyšších etážích), tak je potřeba provést vyprázdnění koncové části střeva – aplikace salinického klysmatu (volně prodejný v lékárně) dle návodu večer před vyšetřením a ráno v den vyšetření.