Všeobecná a úrazová chirurgie

O co jde?

Jsme připraveni vám pomoci. Naše chirurgická ambulance je plně vybavená, abychom pod jednou střechou zvládli běžné i složitější zákroky. K dispozici máme dva operační a zákrokové sály včetně veškerého zázemí pro naše pacienty.

• Akutní případy řešíme bez objednání
  • Postaráme se o ambulantní léčbu chirurgických onemocnění a úrazů
  • Větší operace realizujeme ve spolupráci s FN Brno
  • K objednání nepotřebujete doporučení od praktika

Nejčastější dotazy

Jak se k nám objednat?

Chirurgickou problematiku akutní i neakutní řešíme vždy v dopoledních hodinách bez objednání. Není potřeba se dopředu objednávat, stačí se dostavit k ošetření.

Mohu přijít bez objednání i v odpoledních hodinách?

Akutní pacienti budou ošetření po celou pracovní dobu. V odpoledních hodinách máme objednané pacienty na zákroky a malé operace a nestíháme ošetřovat neakutní pacienty.

Potřebuji k vyšetření doporučení od praktického lékaře?

Vždy je lepší, když svůj problém řešíte s praktickým lékařem, který vás zná. Nicméně pokud jste si jistí, že byste měli být ošetřeni na chirurgii nebo jsme podobný problém řešili již v minulosti, tak vás rádi ošetříme i bez žádanky od praktika.

Co když můj zdravotní stav vyžaduje hospitalizaci?

Pokud se jedná o akutní hospitalizaci, pak je vhodné sektorové rozdělení do jednotlivých nemocnic, ale určitě je nutné respektovat rozhodnutí každého pacienta. V případě plánovaných operací jsme schopni zajistit v případě vašeho zájmu termín operace na Chirurgické klinice FN Brno Bohunice.

Kdo hradí zdravotní péči na chirurgické ambulanci?

Máme smlouvu se všemi zdravotními pojišťovnami, péče je plně hrazená ze zdravotního pojištění.

S jakými obtížemi můžeme být na vaší ambulanci ošetřeni?

Řešíme komplexní chirurgickou a traumatologickou problematiku. Jedná se o úrazy a poúrazové stavy, včetně možnosti aplikace lokální kryoterapie. Dále provádíme léčbu akutních ran a zánětlivých postižení kůže. Zajišťujeme léčbu chronických ran. Došetřujeme a konzultuje operační řešení onemocnění trávicího traktu, břišních kýl a onemocnění žlučníku. Odstraňujeme kožní a podkožní nádory a znaménka. Došetřujeme a léčíme onemocnění konečníku. Nabízíme podpůrnou infuzní léčbu proti bolesti či aplikaci vitamínů.